Mała firma powinna znaleźć klientów i mieć z nimi trwałą współpracę. Firmy korzystają do tego celu z aplikacji Google Moja Firma oraz AdWords Express. Dzięki tym aplikacjom można mieć wielu klientów i zarabiać niezłe pieniądze. Kreowanie wizerunku, zarabianie oraz radość z posiadania własnej firmy są najważniejsze dla każdej osoby. Czytaj dalej Sukces firmy pozwala jej na rozwój
Archiwa kategorii: Google
Google Moja Firma zbuduje sukces wielu firm
Firma musi rozwijać się i rozrastać, inaczej zatrzyma się w miejscu, a później zniknie z rynku. Nie poczyni postępów i nie rozwinie się bez wiernych i stałych klientów. Klienci są kupującymi, konsumentami, gośćmi, przyjaciółmi, rzecznikami produktów oraz marek. Ich rola jest ogromna – firma usługowa czy handlowa nie istnieje bez klientów. Dlatego zadaniem firmy jest niejako zdobyć, wychować oraz zatrzymać ich na długie lata, dając im to, co najlepsze, czyli produkty lub usługi pierwszorzędnej jakości. Czytaj dalej Google Moja Firma zbuduje sukces wielu firm
Szukanie klienta w wirtualnym świecie z listą produktów
Internet jest źródłem informacji o produktach. Pozwala znaleźć klientów i cieszyć się efektami współpracy. Produkt mogą pojawić się w wyszukiwarce Google, co przełoży się na spore zyski dla firmy. Wystarczy wspomnieć Walmart, który korzysta z AdSense dla Zakupów Google, najnowszego produktu. Dzięki temu wyborowi powiększyła swoje zyski i zdobyła wielu nowych klientów. Czytaj dalej Szukanie klienta w wirtualnym świecie z listą produktów
Dyskusja na temat projektu Google
Kiedy Google startowało, była to szorstka biała strona z prostym boksem wyszukiwania. Taki prosty wygląd zawierał jednak w sobie dwie najważniejsze zasady: prostotę i użyteczność. W ciągu kolejnych 15 lat te zasady zbytnio się nie zmieniły, ale nasze rozumienie na temat świetnego projektu przeszło rewolucję. Czytaj dalej Dyskusja na temat projektu Google
Google pracuje nad różnorodnością etniczną
Firma Google zawsze niechętnie patrzyła na publikację danych na temat różnorodności wśród własnych pracowników. Teraz zdali sobie jednak sprawę, że to był błąd i przedstawili fakty na temat płci oraz grupy etnicznej swoich zatrudnionych. Liczby przedstawiają się następująco: Czytaj dalej Google pracuje nad różnorodnością etniczną