Kampanie Google Adwords

Google Adwords

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, potrafimy doradzić naszym Klientom jak najkorzystniej i najskuteczniej ustawić kampanię Google Adwords. Obok pozycjonowania stron, Google Adwords to aktualnie najpopularniejszy sposób na reklamowanie firmy w Internecie.

Twoją kampanią będzie zarządzał, któryś z naszych certyfikowanych specjalistów Google, którzy wiedzą jak sprawić, by kampania przyniosła oczekiwane rezultaty.

Co to jest Google Adwords?

Google AdWords jest platformą tzw. linków sponsorowanych. Wszystko sprowadza się do umieszczania wyróżnionych reklam na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania na interesujące nas słowa kluczowe, przez co reklama jest bardziej widoczna dla potencjalnhych Klientów i odruchowo częściej klikana.

Zamawiając kampanię Google Adwords nie musisz się martwić słabą pozycją swojej strony internetowej w wyszukiwarce.

Dlaczego warto reklamować się w Google Adwords?

  • Kontrola finansowa

    Możliwość ustalenia dziennego limitu budżetu dla kampanii. Można także stworzyć podkampanie z różnymi grupami słów kluczowych i ustawić dla każdej podkampanii innych budżet.

  • Mierzalna opłacalność

    Brak wymogu minimalnych wydatków oraz określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają Twoją reklamę. Innymi słowy, każda wydana przez Ciebie złotówka jest inwestowana na pozyskanie nowych Klientów.

  • Płacisz tylko za wyniki

    Płacisz tylko i wyłącznie wtedy, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. Dostępne opcje płatności są różne w zależności od kraju, a także waluty.

  • Reklamy dla wybranego regionu

    Reklamy mogą być wyświetlane tylko osobom wyszukującym w określonym regionie. Na przykład kampania może być skierowana tylko do klientów internetowych w promieniu 25 kilometrów od firmy.

  • Różne formy reklam

    W kampanii można wykorzystać reklamy tekstowe, graficzne oraz video. Najpopularniejsze są reklamy tekstowe. Jednak warto wypróbować każdy rodzaj i zbadać konwersję.

  • Reklamy kierowane

    Reklamy są kierowane głównie do użytkowników komputerów. Jednak można także kierować reklamy do użytkowników korzystających z telefonów komórkowych oraz tabletów.

  • Wybór docelowych stron internetowych

    Samodzielnie wybieranie docelowych stron internetowych, na których będą wyświetlane Twoje reklamy.

  • Wybór grupy odbiorców

    Precyzowanie grupy odbiorców według zainteresowania internautów lub na podstawie historii przeglądanych stron tematycznych. Dodatkowo można wybrać wiek i płeć odbiorcy reklamy.

  • Przyciąganie klientów

    Użytkownicy mogą po prostu kliknąć reklamę, aby dokonać zakupu lub zdobyć więcej informacji na temat Twojej firmy.

CHCESZ WIĘCEJ KLIENTÓW? I WIĘKSZE ZYSKI?

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!