Firma musi rozwijać się i rozrastać, inaczej zatrzyma się w miejscu, a później zniknie z rynku. Nie poczyni postępów i nie rozwinie się bez wiernych i stałych klientów. Klienci są kupującymi, konsumentami, gośćmi, przyjaciółmi, rzecznikami produktów oraz marek. Ich rola jest ogromna – firma usługowa czy handlowa nie istnieje bez klientów. Dlatego zadaniem firmy jest niejako zdobyć, wychować oraz zatrzymać ich na długie lata, dając im to, co najlepsze, czyli produkty lub usługi pierwszorzędnej jakości.
Internet jest łącznikiem, mostem, który spaja firmy oraz klientów. W internecie klienci szukają informacji oraz kupują produkty. Usługa Google Moja Firma pozwala zdobyć klientów oraz ich zatrzymać. Nawiązanie bliskich kontaktów jest kwestią czasu oraz umiejętności.
Google Moja Firma zapewnia aktualizację informacji, pozwala dodawać zdjęcia pokazujące firmę oraz wirtualny spacer po firmie. Dzięki aplikacji klienci mogą umieszczać na stronie wpisy oraz pozostawiać opinie. Klienci mogą korzystać ze statystyk, a firma zapraszająca niejako klientów do korzystania z aplikacji może zarządzać informacjami, aktualizować je oraz zmieniać. Nie tylko realny, lecz także wirtualny kontakt z klientem ma wielkie znaczenie. Klienci cenią mobilność i dostępność, nie potrafią żyć bez takich usług, dlatego należy im dać dokładnie to, czego oczekują. Mądra firma i jej szefostwo skorzysta z możliwość internetu i zarobi spore pieniądze dzięki temu medium. Zatem pora wejść w świat wirtualny i na stałe w nim pozostać.